Black Moustache

kemi

hej på er. jag är på bättre humör idag, fast ändå inte men mycket bättre än igår och i förrgår!
längtar verkligen till december alltså bara braa som är inplanerat! toppen! kanske tar mig en sväng till finland oxå efter julafton och så! fast vet ändå inte för de är ju nyår och cup så kanske tar mig ditt behöver åka ditt och träffa alla kompisar och mina kusiner. december är alltid bra! längtar så!
men nu sitter jag och vänta på kemi, sen så äre engelska och lunch och efter lunchen så ska vi kolla på skolbio fett roligt. Amors bollar är det. har dock redan sätt den men de blir perfa för vi slipper matte och idrott. men vi ska gå in nu puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0