Black Moustache

att hata någon är att lägga ner onödig tid än att vara med dom man älskar.

hej på er, kom nyss hem mamma och jag har vart och gjort lite privata ärender, handlat och vart hos niklas.
ska strax äta och måste prata med lite vänner om vad som kommer hända i slutet av månaden. inte bara att mina katter kommer för de är om en månad. utan en stor jävla förändring. kommer ta upp de i bloggen senare kan om nån vecka eller såå. kommer bli skönt. för nu vet 4-5 av dom som inte är berörda av de då. jamen inge mer av det.
 
gjorde min svenska redovisning idag fyfan aldrig mer. aldrig. usch o blää.
ska strax äta sen ska jag plugga engelska och ta de chill. imorgon måste jag göra massa matte för ligger efter i läxorna.. blir bättre efter jul de blir det! :)
kram på er!
en av bilderna jag och emelie satt och bölade åt på spanskan :')
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0